Van alles en nog wat

25 juni 2023 - Lunteren, Nederland

Dit was voor mij een intensieve week vol met dingen die met dammen te maken hebben.

Het begon woensdag toen had ik een interview met de krant. Er kwam een meneer, Jonah. Hij stelde mij allemaal vragen en ik heb heel veel verteld over dammen. Echt supergaaf! Het aritkel staat de week voor dat ik naar het EjK ga in De Rijnsburger. Uiteraard zal ik voor de niet Rijnsburger hier een link plaatsen naar het artikel.

Vrijdagavond ging ik naar de damclub. Daar was de ledenvergadering en kreeg  ik 2 medailles. Daarna werd ik gehuldigd bij RDC toen heb ik 2 boeken gekregen. 1 om me te vermaken tijdens de reis naar het EjK en de ander voor als ik naar het WjK ga. Ook heb ik weer 3 donaties gehad (over die laatste straks meer info) 1 donatie  heb ik gehad van Eric die ook op de damclub zit. Top, bedankt Eric! En die ander heb ik gekregen van de damclub zelf. Ik ben nu al aardig op weg. Mijn moeder heeft ook op LinkedINeen stukje er over geschreven. Echt tof.

Weet je nog dat ik op school ook ga proberen geld op te halen? Dat is aanstaande woensdag en daarvoor heb ik een heel groot bord gemaakt. Dan neem ik al mijn medailles en mijn beker van het NK mee. En nu maar duimen dat er heel veel mensen komen en iets doneren. De foto volgt nog, want deze site heeft even moeite met foto's publiceren.

Gisteren was ik naar Lunteren naar een toernooi van de Droomdamsters. Dat was erg leuk. De lunch werd ook geregeld. Dat was de eerste keer dat ik dat mee maakte want de meeste damclubs doen dat niet. Het was ook een voorbereiding voor het EjK. Even terug naar de lunch het waren kroketten, frikandellen, hamburgers, kaassoufflés, broodjes ham, broodjes kaas, melk, sinaasappelsap, dubbelfris en fruit. Het was maar goed dat de coaches er niet waren die hadden dat nooit goed gevonden zo ongezond 😊. Ook nu won ik een medaille. Dus heb ik 3 medailles in 1 weekend gewonnen. We kregen een tasje met lekkere dingen en een cadeaubon. Het geld van de cadeaubon geef ik ook aan mijn EjK.

Zoals bekend, heb ik veel geld nodig om naar het EjK en WjK te gaan. Daarom nog een keertje een oproep om mij te steunen. Om het u zo makkelijk mogelijk te maken, zet ik hier de betaallink nog maar een keer. Een wie doneert en durft mag een potje tegen mij dammen 😊.

1. Oma Els:
    25 juni 2023