Weer gewonnen

31 oktober 2023 - Police, Polen

Vandaag was de 6e ronde en de 4e ronde op rij zonder lange pauze. Het zou dus echt een loodzware dag worden, want er is weinig tijd geweest om te rusten. De teamchef waarschuwde om alert te zijn, want vermoeidheid zou een rol kunnen spelen. Mijn tegenstandster uit Litouwen speelde heel erg snel en het lukte me niet heel erg goed om de rust te bewaren. Ik speelde niet echt lekker en ik heb wel eens veel beter gespeeld, maar gelukkig was mijn tegenstandster zelf ook niet heel erg scherp. De partij ging een beetje op en neer, maar uiteindelijk had ik toch de meeste energie en won ik het eindspel.

Vanmiddag staat vooral in het teken van uitrusten, maar we gaan ook even een ijsje halen bij de Lidl. Niet dat het hier nu zo warm is, maar na 2 winstpartijen op rij, heb ik dat toch zeker wel verdiend :-). Morgen wordt weer een loodzware dag met 2 wedstrijden op een dag. Dus in de ochtend en de middag een ronde. De loting is net bekend geworden en morgen speel ik tegen een meisje uit Oekraïne.

1. Oma Els:
    SUPER!
    Gefeliciteerd met deze overwinning. Het gaat hartstikke goed,
    Succes morgen,

Van oma
  2. Silvijn en Eveline:
    31 oktober 2023
    Wat ben je goed bezig Vivienne, wij moedigen je vanuit Oegstgeest aan! Groetjes, Silvijn en Florian en Henk en Eveline
  3. Opa Wim:
    31 oktober 2023
    Dat ging wel heel erg goed hè!
    Goed dat je nog genoeg energie had voor het eindspel toch?
    Veel plezier maar weer voor morgen!
    Een hele dikke knuffel van mij