Een goede partij

7 augustus 2023 - Tallinn, Estland

Ronde 6 is inmiddels geweest en dat betekent dat er nog 1 ronde is in het reguliere toernooi. Daarna volgen nog het Rapid en het Blitz toernooi. Gisteren speelde ik een goede partij en ben ik niet in een zetje gelopen. Mijn tegenstander liep ook niet in een zetje, dus het was lang spannend. Aan het eind maakte ik een kleine positioneel mindere zet. Daardoor kan ze doorlopen naar dam en verloor ik. Ondanks dat ik verloren heb, ben ik wel tevreden met mijn spel. Vandaag weer een nieuwe kans. Dit keer tegen een Pools meisje. Ik heb er zin in en hoop natuurlijk dat ik deze win. Het zal een lastige dag worden, want het is vandaag meer dan 30 graden in Tallinn. Gelukkig is de zaal wel redelijk koel. Ik ben net even gaan voelen.

Gisterenmiddag zijn we met alle welpen weer gaan bowlen. Dit keer gingen de jongens welpen ook mee. Het was heel leuk en de stand ging heel erg gelijk op. Ik gooide zelfs meerdere keren een spare. Later kwamen en nog een aantal pupillen en aspiranten. Ze hadden het geluk dat ze in de baan naast ons mochten spelen. Dat werd dus dolle pret.

Op het eten raak ik inmiddels wel een beetje uitgekeken. Ik heb net een broodje met omelet gegeten. Al is de omelet ongeveer 2 keer zo dik als het broodje. Naast 3 boterhammen en een beker chocomelk en een aantal glazen water, ben ik er helemaal klaar voor. Nu nog even ontsnappen en dan straks vol vlammen in de laatste ronde van het EK. Wat vliegt de tijd en was is het gaaf om een EK te spelen. Het smaakt nu al naar meer.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Opa en oma:
    7 augustus 2023
    Je laatste kans om nog twee punten te pakken!! Heel veel succes Viviënne!
  2. Oma Els:
    7 augustus 2023
    Doe je best Viviënne! SUCCES!
    Ik ben nu al super trots op je. Van mij win je in elk geval altijd.