De winst is binnen

3 augustus 2023 - Tallinn, Estland

Vandaag stond er weer een ronde op het programma. Gisteren speelde ik beter dan maandag en ik haalde in de opening al een dam. De spelers hier zijn heel sterk en de partij duurde daarna nog lang, waardoor ik moe werd en uiteindelijk helaas nog verloor. Dat was dus echt heel erg balen. Maar vandaag ging ik vol goede moed weer achter het bord zitten. Ik speelde tegen de tegenstander waar Gwen de eerste ronde tegen gespeeld had. Dus Gwen had mij al wat verteld over hoe ze speelde, namelijk. dat ze veel naar de rand speelde. En ook in mijn partij bleek dat het geval. Daarnaast maakte ze er ook een grote β€˜gatenkaas’ van waardoor ik een 1 om 4 kon uithalen. Dat was dus heel lekker. De kunst nu was om rustig te blijven en de tijd te nemen. Dat lukte vandaag erg goed. Ik hield vol en geconcentreerd en dit zorgde ervoor dat ik won. Jippie!!!!!!!!! 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

Gisterenmiddag hadden we dus een vrije ronde en toen zijn we met de welpen gaan midgetgolfen vlak bij de haven in Tallinn. Dat was heel erg leuk. We hebben daar ook nog even naar de grote cruiseschepen gekeken die daar aan komen vanuit Finland. Toen we terug kwamen gingen we even een kijkje nemen in het Holland House, maar alle teamleden waren nog aan het spelen voor de middagronde. Na de dubbele ronde gisteren heeft Nederland nu een plus 19 score in het landenklassement. We doen het dus heel erg goed als TeamNL.

Vandaag is een enkele ronde en gaan we met de andere kinderen vanmiddag spelletjes doen. Daar heb ik heel veel zin in. En ik ga ook mijn moeder aanmoedigen want die gaat mee doen aan het ouder toernooi. Ik ben benieuwd hoeveel punten ze gaat halen.

Aangezien de wedstrijden nog niet zijn afgelopen, weet ik nog niet tegen wie ik morgen moet. Ik ga nu in elk geval heel erg genieten van mijn winst!!!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Oma Els:
    3 augustus 2023
    GEFELICITEERD! Joepie, ik ben blij dat jouw eerste punt binnen is. Ben supertrots op je.
    En het is zo leuk om te zien dat je er echt van geniet.
  2. Opa en oma:
    3 augustus 2023
    Fantastisch nieuws dat je eerste punten binnen zijn. Zal je moeder het vanmiddag ook zo goed doen? Veel succes alvast gewenst voor morgen!!